måndag 4 juli 2016

Gjort ett mini set.

Jag har gjort ett litet mini set av mina spillbitar som jag tänkte ha till ett passande uppslag så småningom. Som jag brukar säga när jag har haft kurser " SPARA SPILLBITARNA!". Särskilt spillbitar från papper som ni tycker mycket om det är jättekul att göra små miniset till uppslag för PL med dessa och bitarna behöver faktiskt inte vara särskilt stora heller!
Här är ett litet miniset jag gjorde bara för att jag tycker så himla mycket pm färgerna i papperen!

Ja det TAR längre tid att göra PL såhär MEN om man pysslar ihop små miniset då och då som man kan använda sig av när man helt plötsligt får ett uppslag där färgerna passar så är dom ju liksom redan gjorda och bara att använda. ;) Perfekt att sitta att knåpa med framför tv:n om inte annat och använda upp sina spillbitar på. Jag brukar tänka lite hur många kort jag ungefär använder på varje uppslag att skriva osv och så gör jag på ett ungefär så många så att det ska räcka till ett uppslag i alla fall.

Här har jag använt mina egna stämplar så som
Vecka, minnen, stjärnor och hjärtan.
De runda bitarna med text i kommer från ett papper jag köpt på Idas Magasin, ni hittar det HÄR.
Ett perfekt papper att klippa ut från och använda på det här viset till dekorationer tycker jag!
Ha det gott och pyssla på.
Kram Malin

Inga kommentarer: