måndag 17 oktober 2016

Höstfärger


Hej!

Jag visste att jag verkligen ville använda stämpeln Höstfärger igår.
Frågan var bara på vilket alster...
Kort? Project Life? Layout? En tavla kanske?



Men då hittade jag en stencil i gömmorna, distressfärger och lite Martha Stewartfärger så då var ju saken klar.
Duttade lite färg på grenarna som löv och embossade med ett grovt embossingpulver. :)


Layouten är rejält bucklig, men det syns inte när man stoppat ner den i en plastficka.



Jag gillar att stämpeln är så pass stor så den går att använda på olika alster. Man är inte låst till bara Project Life.
Perfekt eftersom jag blandar hej vilt i mina album numera.
Har vanliga layouter mellan Project Life sidor, och det passar mig utmärkt.

Stämpeln hittar du här!

Ha en trevlig vecka!!

Lisa

Inga kommentarer: