onsdag 14 december 2016

Julkul med julkort; Skapar källarn & Malinsstämplar

Nu är det inte långt kvar till jul=) Älskar allt som har med jul att göra, pynta,paket och framför allt förväntningarna hos barnen. Tänkte visa 3 juliga kort som inte är i de klassiska röda tonerna. Dessa kort är skapade i ett samarbete tillsammans med Skaparkällan och Malins stämplar. Ni kan beställa stämplarna här: Skaparkällarn Malinsstämplar.

Första kortet är ett shakercard där jag har använt mig av silvriga papper tillsammans med Skaparkällarns fiina gummistämplar- Renen och Julgranen tillsammans med Malins" Ja se det snöa" Motivet är färglagt med copics.




Det andra kortet är en jultagg som jag tänker att man kan hänga på ett paket eller kanske i granen=) Jag har verkligen fastnat för Skaparkällarns underbara snögubbe och just denna är en digistämpel som jag kört genom min minc maskin. Foilen heter Aqua. Stämpel God jul är i från Malins stämplar,










































Tredje kortet är ett julkort där jag har skapat min egna bakgrund med mina copics. Stämpeln är i från skaparkällarn och är utskuren i lager för att få lite 3d känsla. Texten är ifrån Malins stämplar.



Ha en julig vecka=)
Kika gärna in: Scrappgrynet

Inga kommentarer: