söndag 22 januari 2017

En liten present.

Jag har gjort en liten present att ge bort.
Vem gillar inte vin o choklad liksom? ;) Ibland är det svårt att veta vad man ska köpa till nån som redan har allt och då tycker jag det kan räcka med en flaska av ett vin man vet personen gillar och ett litet chokladkort med personens favoritchoklad. Så det är het enkelt vad jag trixat ihop den hör gången och självklart har jag gjort ett eget chokladkort till. Av den lilla bit papper som blev över gjorde jag oxå en tag till vinflaskan. Allt ska sedan packas i celofan så det bara ser lite festligt ut och vips har man en fin present att ge bort.
Innan presenten ges bort ska jag 'ven stansa ut personens namn och limma på framsidan på chokladkortet längst upp. MEN det kan jag ju inte ha med här . ;)






Jag har använt mig av 3 stämplar till det här kortet:
Grattis
Idag är det din dag
Choklad...

Ha det gott.
Malin E

Inga kommentarer: