söndag 31 december 2017

Gott nytt år!

Ja då var årets sista dag här.
Jag vill skicka ett STORT tack till alla som har tyckt om och velat köpa mina stämplar som jag har gjort under året som varit. Det har varit riktigt roligt och det är alltid kul med lite mer erfarenhet och utveckling tycker jag. Jag ÄLSKAR min hobby och jag är tokig i stämplar och dies, om nu någon skulle ha missat detta. ;)

Det har varit en del förändringar under året, absolut.
Jag avslutade mitt dt uppdrag efter 4 år, jag tog min stämpelhobby till en liten liten högre nivå än vad jag har gjort innan. Man fick en del kommentarer från olika håll om det här med att göra det på hobby nivå, ni vet det ska skattas och redovisas osv Men jag är inte så dum att jag inte tog reda på sånna saker INNAN jag tog detta till en högre nivå.
Jag kan inte påstå att jag tycker bokföringen är särskilt rolig men eftersom jag har hållt mig till en sån liten enkel skala, just för att jag bara vill ha det på en enkel hobbynivå, så har det varit relativt enkelt i alla fall.
De har varit jättetrevliga på skatteverket som tagit sig tid och förklarat för mig hur jag ska gå till väga och hur man ska göra och även andra vänner och bekanta som man har rådfrågat då och då.STOR TACK till er!!

Ett STORT STORT tack till alla fina kunder, vänner och andra som stöttat mig i det här! Det har varit himla roligt att göra de personliga stämplarna till er även om jag inte tjänat en endaste krona på dom så är jag så glad över att ni tycker om dom! Och jag kommer ev fortsätta att göra lite personliga stämplar om det är någon som vill ha i framtiden. Jag tycker det är kul att kunna sätta en personlig stämpel på sina alster och jag tycker det är roligt att ha olika stilar för olika tillfällen.

Stort stort tack till alla. Vi får se hur och om jag går vidare med det här i framtiden. <3

Till sist vill jag visa en liten nyårsask som jag gjort där jag anvnde en del av en god jul stämpel där det bara står gott nytt år.
Jag hoppas ni alla får en trevlig kväll och får fira in det nya året så som ni själva vill och jag hoppas att ert 2018 blir alldeles fantastiskt!
GOTT NYTT ÅR!



Kanske ses vi nästa år!
Ha det gott.
Malin

Inga kommentarer: